آب ، آب ، زندگی

آب مایه حیات است ، در حفظ آن کوشا باشیم

آب ، آب ، زندگی

آب مایه حیات است ، در حفظ آن کوشا باشیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ مهر ۹۵، ۱۸:۰۰ - میم بانو
    :)
  • ۱۵ اسفند ۹۴، ۲۱:۲۶ - ناشناس
    جالبه
نویسندگان
پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ب.ظ

تفاوت اب معدنی واب اشامیدنی

آب معدنی (Water Mineral):
به آبی گفته می شود که از منبع آب مستقیما و بدون هیچ تغییر وتحولی بسته بندی میشود.این آب بسته به شرایط جوی در فصول مختلف ، دارای درصد املاح متفاوت است.به عبارت دیگر در فصول کم بارش دارای املاح بیشتر  ودر فصول بارش دارای املاح کمتر است. از اینرو کنترلی بر املاح موجود دراین آب ها نبوده و به همین دلیل مصرف مستمر این آبها باعث بروز بیماری های کلیوی بوده و مصرف حداکثر هفته ای یک لیوان از این نوع آب  توصیه میشود.

 


آب آشامیدنی (Drinking water):
آب آشامیدنی آبی است که پس از استحصال از منبع آّب ، فرآوری شده و املاح ومواد موجود در آن کنترل می شود. املاح و مواد زاید گرفته شده و پس از طی چند مرحله عاری از هرگونه باکتری ومیکروب می گردد. از لحاظ بهداشت و سلامت برای نوشیدن مستمر ، این نوع آب توصیه  می گردد.

 


اکثر قریب به اتفاق آب های موجود در بازار معدنی بوده و سورپرایز افتخار دارد که یکی از تولید کننده آب آشامیدنی با تایید وزارت بهداشت در ایران می باشد. با نوشیدن آب آشامیدنی سورپرایز ، سلامتی و نشاط را به خانواده خود هدیه کنیم.


  • نفیسه قربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی